ست ساعت مچی Walar طرح Jerius

229,000 تومان

توضیحات

ست ساعت مچی Walar طرح Jerius یک ست بسیار زیبا ، با کیفیت و یک کادو بسیار ارزشمند و مناسب برای زوج هایی که دوستشان دارید.
ست ساعت مچی Walar طرح Jerius

این محصول بسیار زیبا در دو رنگ فریم طلایی و مشکلی به بازار عرضه شده است تا زوج های عزیزی که می خواهند ساعت ست خریداری نمایند در این مدل انتخاب بین رنگ ها را داشته باشند.رنگ قاب و بدنه این ساعت ست ثابت بوده و از این بابت که بعد یک مدت رنگ آن خراب خواهد شد می توان خیالتان راحت باشد.با توجه به قیمت ارزانی هم که دارد دست شما را در خرید باز گذاشته و می توانید با صرف هزینه ای اندک آن را تهیه نمایید.همچنین این ساعت مچی ارزان دارای تقویم و روزشمار بوده و با رنگ ثابت مشکی عرضه شده است اما شما می توانید هنگام سفارش در سبد خرید رنگ فریم آن را انتخاب نمایید.

ویژگی های ست ساعت مچی Walar طرح Jerius :
– طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز
– قطر صفحه مردانه : 35 میلی مـتر
– قطر صفحه زنانه : 25 میلی مـتر
– رنگ بندی فریم طلایی و مشکی
– جـنس بـند : چـرم صنـعتی
– رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
– دارای تقویـم روز شـمار
– رنـگ بند : مشـکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست ساعت مچی Walar طرح Jerius”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: