ساعت سواچ مدل پرنسا

توضیحات

ساعت سواچ مدل پرنسا ساعتی بسیار مناسب برای اقایان و خانمهایی که می خواهند با هم ست بپوشن.ساعتی ساده در عین حال جذاب در رنگ مشکی مناسب آقایان و سفید برای خانم های خوش سلیقه.وزنی بسیار کم دستبند چرمی نرم و راحت و قیمت مناسب از ویژگی های ساعت سواچ مدل پرنسا است.

ساعت سواچ دخترانه

ساعت سواچ مدل پرنسا بسیار شیک است و یکی از بهترین گزینه ها برای آقایان و خانمهای مشکل پسند است

این ساعت طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و قابل استفاده برای خانمها و آقایان خوش سلیقه میباشدخرید ساعت مچی سواچ طرح پرنسا (2)

این ساعت در دو رنگ سفید و مشکی عرضه میشود و قابلیت ست شدن با تیپ های مجلسی و اسپرت را دارد و میتواند مکمل جذابیت و شیک پوشی شما باشد خرید ساعت مچی سواچ طرح پرنسا (6)خرید ساعت مچی سواچ طرح پرنسا (4)

ست ساعت سواچ مردانه زنانه

بند این ساعت بسیار با کیفیت و نرم بوده و دور آن دوختی بسیار شیک و ساده را دارد که باعث شده است جلوه خاصی به ساعت بدهد. طراحی ساعت سواچ مدل پرنسا بسیار ساده و فوق العاده جذاب است و همچنین وزن این ساعت بسیار کم است و موتور آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید ساعت مچی سواچ طرح پرنسا (3)

این ساعت گارانتی 6 ماه گارانتی تعویض دارد و در صورت خراب شدن احتمالی ساعت تعویض خواهد شد. ساعت سواچ مدل پرنسا ویژگی های بسیار زیادی دارد و در عین حال قیمت بسیار پایینی دارد قیمت این ساعت 25000 تومان می باشد و این یکی از دلایلی است که باعث شده خانم های خوش سلیقه و آقایان مشکل پسند از این ساعت بسیار زیبا و شیک و ارزان استفاده کنند

خرید اینترنتی ساعت دخترانه به آسانی یک کلیک!

خرید ساعت مچی سواچ طرح پرنسا (1)

ساعت سواچ اسپرت

این ساعت مچی علاوه بر طراحی بی نظیر و خاص آن کیفیت آن نیز فوق العاده میباشد و بسیار امروزی میباشد و برای مدت طولانی میتوانید از این ساعت شیک استفاده کنید

از صفحه خرید ساعت مچی دیدن فرمایید.

خرید ساعت مچی سواچ طرح پرنسا (6)

ویژگی های ساعت سواچ مدل پرنسا

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

برند swatchمدل پرنسا

تک موتوره با کیفیت موتور بالا

بند با کیفیت و شیک

صفحه گرد

در دو رنگ سفید و مشکی

دارای 6 ماه گارانتی تعویض

قیمت بسیار پایین

روش خرید ساعت سواچ مدل پرنسا

برای خرید این ساعت بسیار زیبا پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم و انتخاب رنگ ساعت آن را درب منزل یا محیط کارتان دریافت خواهید کرد و سپس وجه کالا و هزینه پست محصول را به مامور پست بپردازید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت سواچ مدل پرنسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: